Πέμπτη 2 Ιουνίου 2016

''Οι άλλοι'' 02/6/16

Επιμέλεια:OFI CRETE News

Συνεχίζει με Μπαξεβάνο ο Κισσαμικός

Ο Κισσαμικός θα είναι ένας εκ των αντιπάλων του ΟΦΗ στην Football League και θα πορευτεί με τον Σπύρο Μπαξεβάνο στην τεχνική ηγεσία του.
Οι δηλώσεις του έχουν ως εξής:
«Σίγουρα νιώθω πολύ ικανοποιημένος για την ανανέωση της συνεργασίας μου με την ομάδα. Νομίζω ότι και οι δύο πλευρές θέλαμε να συνεχίσουμε και θέλω να ευχαριστήσω τη διοίκηση για τη συνεργασία όλα αυτά τα χρόνια. Εισπράττω μία ικανοποίηση από τη διοίκηση, όπως και αυτή από μένα. Για τους στόχους είναι ακόμα νωρίς να μιλήσουμε, αλλά σίγουρα η δεύτερη χρονιά θα είναι πιο δύσκολη στη Β’ Εθνική».
Πώς είναι για Ελληνα προπονητή να τον στηρίζει μία ομάδα για τέταρτο σερί χρόνο;
«Είναι πρωτόγνωρο. Μονάχα εμείς και η Αναγέννηση Καρδίτσας είμαστε στην Ελλάδα. Η Καρδίτσα μάλιστα τώρα μετά από 4 χρόνια ολοκλήρωσε τη συνεργασία με τον κ. Θεοδοσιάδη. Είναι σίγουρα κάτι σπάνιο. Αποδεικνύεται ότι οι άνθρωποι του Κισσαμικού επιδεικνύουν εμπιστοσύνη και υπομονή. Εξάλλου, τον πρώτο χρόνο της συνεργασίας μας η ομάδα είχε μία αρκετά καλή χρονιά στην Γ’ Εθνική όπου σώθηκε σχετικά εύκολα, την επόμενη πήραμε το πρωτάθλημα και φέτος είχαμε αυτή την πορεία στην πρώτη μας σεζόν στη Φούτμπολ Λιγκ. Η ομάδα πάει καλά γιατί γίνεται καλή δουλειά απ’ όλους και φυσικά από τους συνεργάτες μου. Το σημαντικότερο για μένα είναι ότι έχω τη δυνατότητα να συνεργάζομαι με ανθρώπους που πιστεύουν στο έργο του προπονητή. Δεν έχουν παρέμβει ποτέ στο έργο μου ούτε έχω νιώσει ποτέ ότι έχω κάποιον πάνω από το κεφάλι μου. Συνεχίζουμε και ελπίζουμε όλα να πάνε καλά και του χρόνου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου