Κυριακή 14 Μαΐου 2017

Ποδόσφαιρο 14/5/17

Επιμέλεια:Παντελής Χαραλαμπάκης

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟΣ Κιάσσος: «Σε αγαπάω Γκεραρντάκη μου»!!!



Συγκλονίζει η κατάθεση ψυχής του Κώστα Κιάσσου για τον Ευγένιο Γκέραρντ όπου μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook αναφέρεται με τέτοιο τρόπο που σε κάνει να ανατριχιάζεις ολόκληρος.

Ο κωνσταντινος κιασσος ευγνώμων.
Για εμάς όλους δεν ήταν ένα απλό παιχνιδι , ήσουν και εσύ εκεί μαζι μας mister, σημερα έκανες πολλές καρδιές να χτυπήσουν δυνατά και πολλά Μάτια να βουρκώνουν , κάποτε είχες άλλη θέση μέσα στο σπίτι σου και όχι αυτήν που ήσουν σημερα , τα μάτια σου από κοντά είναι όπως τότε που με έφερες μικρό παιδάκι μαζι σου , μου έδωσες τα πάντα μέσα κ έξω από το γήπεδο όσο σκληρός και αν ήσουν μαζι μου αλλα πάντα γιατί με πίστευες και μόνο για το καλο μου, αμέτρητες ομιλίες στο γραφείο ,πολλές επισκέψεις σπίτι , πίεση μεγάλη , φωνές τιμωρίες , για όλα αυτά έχω να σου πω ένα πράγμα θα είμαι ευγνώμων για πάντα , μόνο καλο μου βγήκε σε αγαπάω και αυτό δεν αλλάζει , σε έχουν ξεχάσει όλοι όμως εσύ δεν ξεχνάς , εισαι ο καλύτερος από όλους , γκεραρτακι μου!!🙏🏿🙏🏿

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου