Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2017

Ποδόσφαιρο 26/1/17

Επιμέλεια:Παντελής Χαραλαμπάκης

Παντίδος: «Σεβόμαστε, αλλά δεν φοβόμαστε τον Άρη»

Εκανε ντεμπούτο στο παιχνίδι με την Ξάνθη για το Κύπελλο (1-0) και έδειξε απο το πρώτο παιχνίδι της αγωνιστική του ετοιμότητα.
Ο 26χρονος κεντρικος αμυντικός του ΟΦΗ Νίκος Πάντίδος, μίλησε στα ΜΜΕ της Κρήτης, για την μεταγραφή του στον ΟΦΗ, την αγωνιστική του ετοιμότητα, αλλά και το παιχνίδι με τον Αρη.
«Σεβόμαστε, αλλά δεν φοβόμαστε τον Αρη» ανέφερε, ενώ για τους στόχους του με τον ΟΦΗ, είπε ότι «στόχος είναι μόνο η άνοδος και θα κάνουμε τα πάντα για αυτήν μέχρι το τέλος».
Αναλυτικά οι πιο σημαντικές αναφορές του Νίκου Παντίδου:
Για τη μεταγραφή του στον ΟΦΗ:
«Σίγουρα είμαι πολύ χαρούμενος που ήρθα σε μια μεγάλη ομάδα. Στόχος είναι η άνοδος και πιστεύω να δώσω τον καλύτερο μου  εαυτό ούτως ώστε να πετύχουμε τους στόχους μας».
Για το παιχνίδι με τον Αρη:
«Παίζουμε με έναν δύσκολο αντίπαλο ο Άρης είναι σε πολύ καλή κατάσταση τον σεβόμαστε αλλά δεν τον φοβόμαστε. ΟΦΗ είμαστε και κάθε παιχνίδι το βλέπουμε ξεχωριστά. Πρέπει να πάρουμε τη νίκη για να μειώσουμε την διαφορά από την κορυφή.
Για τις πρώτες του εντυπώσεις και την αγωνιστική του ετοιμότητα:
«Ξέρω ότι έχω έρθει σε μεγάλη ομάδα η πίεση θα είναι μεγάλη και ο στόχος είναι η άνοδος και θα το επιδιώξουμε μέχρι τέλος. Είμαι καλά θα συνεχίσω να δουλεύω για να είμαι πολύ καλός σε κάθε παιχνίδι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου