Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου 2017

Ποδόσφαιρο 04/12/17

Επιμέλεια:Παντελής Χαραλαμπάκης

Λεάλ: «Χαρούμενος για τη νίκη»

Ο Σέρτζιο Λεάλ δήλωσε τα παρακάτω μετά τη νίκη του ΟΦΗ με 4-2 επί του Εργοτέλη στο Παγκρήτιο στάδιο:
«Είναι μια πολύ σημαντική μέρα για μένα και τον ΟΦΗ. Για την πόλη, ήταν ένα ντέρμπι.
ΟΦΗ και Εργοτέλης έχουν ιστορία και το ξέρω καλά , γιατί έπαιξα στον Εργοτέλη.
Εχω πολλούς φίλους εδώ και αισθάνομαι χαρούμενος για τη νίκη του ΟΦΗ.
Πήραμε τους τρείς βαθμούς σε ένα ντέρμπι.
Παίξαμε πολύ καλά στο πρώτο ημίχρονο, όπου κάναμε τη διαφορά.
Στο δεύτερο ημίχρονο, ίσως κάναμε κάποια λάθη, αλλά συνολικά είχαμε τον έλεγχο του αγώνα».
-Πως νοιώθεις που έπαιξες αντίπαλος του Εργοτέλη;
«Για μένα είναι φυσιολογικό. Εδώ έχω πολλούς φίλους και αισθάνομαι σαν το σπίτι μου.
Όπως την Κρήτη γενικά την αισθάνομαι σπίτι μου.
Μου αρέσει πολύ το Ηράκλειο.
Αυτό είναι το σημαντικό για μένα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου