Κυριακή 4 Μαρτίου 2018

Ποδόσφαιρο 04/3/18

Επιμέλεια:Παντελής Χαραλαμπάκης

Νάστος: «Οικογένεια ο ΟΦΗ»

Ο ποδοσφαιριστής του ΟΦΗ, Aνέστης Νάστος, ανέφερε στην συνέντευξη τύπου, μετά τη νίκη του ΟΦΗ επί της Αναγέννησης Καρδίτσας με 1-0:
«Θέλω να ξεκινήσω κάπως διαφορετικά και να πω δημοσίως ένα μεγάλο ευχαριστώ στους συμπαίκτες, τον προπονητή, το τεχνικό τιμ, προσωπικά τον κόουτς, τους ανθρώπους  που ήταν κοντά μου το τελευταίο διάστημα. Τους έχω μέσα στην καρδιά μου.
Δικαιώνομαι γιατί πριν από λίγο καιρό, είχα δηλώσει ότι για κάποιους ανθρώπους μέσα στην ομάδα, παρ’ ότι περάσαμε όλα αυτά, είμαι μέσα στην καρδιά μου, ανεξάρτητα του τι θα γίνει με την ομάδα.
Δικαιώνομαι για αυτούς τους ανθρώπους.
Γιατί πραγματικά τους έχω μέσα μου και είμαι πολύ περήφανος για αυτό.
Ευχαριστώ  μια ακόμη φορά για τη στήριξη.
Σε ότι αφορά στο παιχνίδι, σημασία έχουν οι τρείς βαθμοί. Τους πήραμε.
Ημασταν σοβαροί και στα 93 λεπτά.
Προσπαθούσαμε μέχρι το τελευταίο λεπτό να βάλουμε γκολ.
Αν γινόταν το 2-0 στο πέναλτι, θα έμπαιναν και άλλα γκολ.
Αλλά έχουμε δρόμο ακόμη.
Πάμε στο επόμενο παιχνίδι.
Μας περιμένει την Τετάρτη, ένα δύσκολο ματς.
Πάμε και εκεί για τους τρείς βαθμούς.
Πρέπει να κοιτάμε την ουσία.
Ο ΟΦΗ το τελευταίο διάστημα, έχει καταφέρει να βρίσκει την ουσία.
Είτε με καλό ποδόσφαιρο, είτε με την εμπειρία που έχει.
Ευχαριστούμε τον κόσμο για την υποστήριξη, τους χρειαζόμαστε και στη συνέχεια».
-Είδαμε τους παίκτες να είναι πολύ κοντά σου. Το οικογενειακό κλίμα οδηγεί την ομάδα;
«Αυτή είναι η λέξη κλειδί. Πέρα από την οικογένεια που είχα πάνω, είχα και μια οικογένεια κάτω. Δικαιώθηκα που έμεινα στην ομάδα, αλλά και επειδή έχω περάσει κάποιες καταστάσεις με ορισμένα πρόσωπα εδώ που μας έχουν φέρει πιο κοντά.
Τους ευχαριστώ πολύ. Η λέξη οικογένεια έχει περάσει πολύ ,μέσα στον ΟΦΗ και είναι το κλειδί για να πετύχει η ομάδα το στόχο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου