Τετάρτη 30 Μαρτίου 2016

Ποδόσφαιρο 30/3/16

Επιμέλεια:Παντελής Χαραλαμπάκης

Χαντί: «Από τα ωραιότερα γκολ που έχω βάλει στην καριέρα μου»

Ο Άγγελος Χαντί χαρακτηρίζει «γκολ προπονητή» αυτό που πέτυχε ο ΟΦΗ και έγινε viral σε όλη την Ελλάδα και τονίζει ότι «η καρδιά του κόσμου περνάει και στην δική μας καρδιά».
Ο «μαέστρος» του ΟΦΗ μίλησε στην εφημερίδα «Πατρίς» για την μέχρι τώρα πορεία του ΟΦΗ αλλά και τον εαυτό του στέλνοντας παράλληλα το δικό του μήνυμα εν όψει της συνέχειας του πρωταθλήματος.
Όσον αφορά το εκπληκτικό γκολ που πέτυχε ο ίδιος και ξετρέλανε ολόκληρη την Ελλάδα, ο 27χρονος μέσος υπογράμμισε ότι «ήταν πράγματι από τα πιο ωραία που έχω πετύχει αλλά ήταν προϊόν ομαδικής δουλειάς. Ένα γκολ που βγάζει πολλή ποιότητα από την αρχή μέχρι το τέλος και θα το χαρακτήριζα γκολ προπονητή». Ο Χαντί τονίζει ότι η νίκη επί του Ερμή έχει μείνει στο παρελθόν και όλοι στον ΟΦΗ έχουν επικεντρωθεί στην συνέχεια: «Αυτό το ματς πέρασε και πρέπει να κοιτάξουμε την συνέχεια και να σκεφτόμαστε ότι εχθρός του καλού είναι το καλύτερο».
Όσον αφορά την παρουσία του στην ομάδα, ο Άγγελος Χαντί στέκεται στο κλίμα που υπάρχει: «Τα πράγματα πάνε πιο καλά από ότι περίμενα. Η ομάδα εκπέμπει υγεία, διαθέτει σοβαρούς παράγοντες που την αγαπάνε και έναν πολύ καλό προπονητή. Το σημαντικό είναι ότι στην ομάδα υπάρχει πίστη για την επίτευξη του στόχου, το πάθος βγαίνει και στον αγωνιστικό χώρο. Είμαστε διαβασμένοι για όλες τις συνθήκες στις οποίες αγωνιζόμαστε ενώ ο κόσμος αν και πικραμένος από τον υποβιβασμό είναι κοντά μας και μας βοηθάει πολύ».
Ο 27χρονος μέσος στέκεται ιδιαίτερα στην εμπιστοσύνη που υπάρχει προς το πρόσωπο του από ολόκληρη την ομάδα λέγοντας ότι «έχω να δώσω πολλά παραπάνω στον ΟΦΗ και στις παραπάνω κατηγορίες. Να έχω πρώτα την υγεία μου και στόχος μου είναι να βελτιώνομαι για να βγάλω ασπροπρόσωπους τους ανθρώπους που μου έδειξαν εμπιστοσύνη και με έφεραν στην ομάδα».
Τέλος, στέλνει και το δικό του μήνυμα προς τον κόσμο του ΟΦΗ: «Ο κόσμος βλέπει την προσπάθεια που κάνουμε. Η καρδιά του κόσμου περνάει και στην δική μας καρδιά, το πάθος του μεταφέρεται και σε εμάς. Αυτό που μπορούμε να υποσχεθούμε είναι ότι θα δώσουμε όχι το 100% αλλά το 1000% των δυνατοτήτων μας για να φύγει ο ΟΦΗ γρήγορα από αυτές τις κατηγορίες και να διώξουμε την στενοχώρια από τους φιλάθλους μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου