Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2016

Ποδόσφαιρο 23/2/16

Επιμέλεια:Παντελής Χαραλαμπάκης

«Στον ΟΦΗ ξαναβρήκα το κέφι μου»

Ο Θανάσης Παπάζογλου πέτυχε ακόμα δύο γκολ στο πρωτάθλημα Βελγίου και μιλώντας στην ΕΡΑ ΣΠΟΡ αναφέρθηκε μεταξύ άλλων και στην παρουσία του στον ΟΦΗ.
Ο 28χρονος επιθετικός βρέθηκε στο Ηράκλειο για δύο χρόνια (2012-2014) και αποτέλεσε έναν εκ των κορυφαίων παικτών του ΟΦΗ σε αυτήν την διετία ενώ δέθηκε αρκετά τόσο με την ομάδα, όσο και με τον κόσμο. Ο ίδιος παρότι έχει φύγει από το Ηράκλειο από το καλοκαίρι του 2014 δείχνει ότι δεν ξεχνάει τον ΟΦΗ και φροντίζει να μιλάει πάντα με τα καλύτερα λόγια για την ομάδα: «Στην Κρήτη βρήκα τον εαυτό μου. Έπαιζα και ωρίμασα ποδοσφαιρικά, αφού έπαιζα συνεχόμενα παιχνίδια. Ανέβηκε η ψυχολογία μου. Απελευθερώθηκα σωματικά και ψυχικά, κάτι που δεν μπορούσα να  βγάλω στη Θεσσαλονίκη, εξαιτίας της πίεσης που υπάρχει εκεί. Έτσι, κατάφερα να ξαναφτιάξω το κέφι μου και έβαλα ξανά την καριέρα μου σε σωστή βάση».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου